16 noiembrie 2009

Oglinda sufletului.

Oglinda sufletului.

3 comentarii:

  1. OGLINDA

    Mă privesc în oglindă
    Şi nu mă recunosc...
    Lumea de dincolo îmi pare rece,
    Pe alocuri zgâriată, crăpată, aburită,
    Fragment dintr-un coşmar existenţial.
    Erau vremuri când adoram oglinzile.
    Acum le urăsc
    Dar n-am puterea să renunţ
    La chinul de a mă privi.
    Şi o fac zilnic...
    Lumea oglinzii există doar în poveştile copilăriei,
    Alice a fugit în Ţara Oglinzii
    Şi s-a descoperit pe sine
    Aşa cum şi eu m-am retras
    Dintr-o lume care nu-mi aparţinea
    Pentru a mă refugia într-o lume căreia nu-i aparţin.
    Mă privesc în oglindă
    Şi nu mă recunosc...
    Dintre toatre oglinzile lumii
    A trebuit să o găsesc chiar pe aceea care
    Mă înfăţişează aşa cum sunt.
    Închid ochii
    Şi atunci mă privesc în oglinda sufletului meu...
    Şi nu mă recunosc...

    Cristian Lisandru

    RăspundețiȘtergere
  2. Sufletul este ca un alt ochi, o alta privire spre lumea care ne inconjoara...buna sau rea ...indiferent....si cel mai frumos este faptul ca sufletul nu moare.
    Iti poti pacali mintea...insa nu si sufletul.

    Reprezintă cea de a doua structură a entităţii umane, situată între corpul fizic şi cel spiritual. Se manifestă ca proiecţie individualizată a spiritului.
    sufletul ne "umple" corpul in timpul vietii si il paraseste, inaltandu-se spre cer, cand ne incheiem misiunea pe aceasta lume! sufletul este legatura noastra cu divinitatea, in el este stocata intreaga informatie referitoare la faptele noastre facute in timpul vietii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista multi oameni care se uita cu jind la starea de bine a altora, cu invidie parca. Ar vrea si ei sa fie armoniosi ca tine. Ar vrea si ei sa aiba sufletul curat, limpede, luminos ca al tau.

    Da, ei ar vrea si ei aceste daruri.. cel putin asa afirma. si cum izvorul daruieste si soarele lumineaza si cerul se reflecta in apa curata, tot astfel, a darui este la fel de natural si de simplu.. . de minunat si de firesc..
    Le dai cu inima deschisa din bucuria ta, din starea ta, din linistea si incantarea cu care iti traiesti viata, fara sa banui o clipa ca nu sunt decat niste sarmani invidiosi care nu vor putea niciodata sa simta ca tine si sa impartasesca cu tine si sa sporeasca alaturi de tine aceste comori ale inimii.
    Ba mai mult, intra in casa sufletului si o murdaresc. Intra in inima ta si incep sa distruga sa transforme casa sufletului intr-o sala de asteptare imobila, in care sentimentele si impartasirea lor, bucuria de a fi devin statice, imobile, moarte.. .. . . Vor spune.. nu voi face nimic... ca sa te impac., nu voi misca un deget ca sa te ajut sau sa fac sa merga ceva intre noi. nu, pentru ca tu daca ma iubesti cu adevarat, nu ceri nimic, nu vrei nimic, nu ai nevoie sa traiesti, nimic. Ei incep sa contorsioneze legile si sa aduca disperarea. apoi.. ei, apoi incep sa strambe din nas. ah, dar ce miroase asa aici? M-ai dezamagit ,! Si iti frang inima plecand.
    . Ei nu vor decat sa primeasca.
    Nu vor decat sa se infrupte, '
    Nu vor decat sa fie serviti.
    Da.. astfel de oameni intra in viata ta, iti strica armonia cu priomisiuni si false mistere, cu o disponibilitate nemaintilnita, sau , mai bine zis, asemanatoare cu cea a infractorilor de drept comun, parand cei mai buni, cei mai serviabili, cei mai aproape.. si asta pana te agata, ca sa zic asa. pana ce ai devenit la indemana.. pana ce devii disponibil. Apoi incep mofturile,.. disparitiile, falsele mistere... incepe tropaitul pe sufletul tau.. cu migala, cu arta... cu multa priceprere.. cine stie, poate merge. .. Daca nu devii repede dependent de ei ca de un drog, te-au lasat ca pe un pahar de unica folosinta unde s-a nimerit, fara sa le pese.
    Asa ca, mare atentie.. mare de tot..
    pai da, fii tu bun, ca sa am eu loc sa fiu rau. Fii tu ingaduitor, ca sa am eu loc de fitze, Fii tu rabdator, ca sa am eu pe cine tortura, cu nesimtirea..

    Si sa nu indraznesti sa ceri sa fii iubit, respectat, apreciat, dorit, nu, ca imediat te pleznesc cu principiile peste bot si iti intorc si spatele..
    sa fie clar.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.