14 ianuarie 2010

Dulce si amar.

3 comentarii:

  1. se naste un maine dintr un ieri blestemat
    vine el vine ca un accelerat
    nu nu ma plang prin cate-am trecut
    se putea si mai rau dar cine-a stiut

    oameni buni, oricat dati in dar
    o inima de piatra nu mai bate iar
    sincer , cinstit, dar si treaz si destept
    cand la usa iti bat nu pomana astept
    sunt un suflet hai hui cautand adapost
    si de nu-ti e pe plac imi gasesc eu un rost

    ploaie v-aduc oricand veti dori
    si soarele-l scot din norii cei gri
    in trupuri torn vlaga si adio dureri
    iar visele tale nu mai sunt doar pareri.
    o spun cu frumosul pot sa si strig
    iti vine si plata dupa orice castig
    cum orice placere se termina prost
    plateste cat face sa plangi n-are rost
    astazi sau maine foarte curand
    ma duc intr-o vale un cantec sa-ti cant
    o sa-l cant o sa-l strig asculta l si tu
    ecou-mi va spune de-am dreptate sau nu.
    "Pasarea Colibri - Oameni buni"

    RăspundețiȘtergere
  2. Rasfoind cartea vietii mele, copile, stii
    N-am crezut ca visul din noapte se va adeveri
    Tipetele ce le auzeam, erau adevarate
    Nu am vrut sa cred ca el avea sa plece departe
    Nu am crezut ca asa curand el va pleca
    Ca-si va lasa pe chipul nostru adanc amprenta
    Incredibil cat de puternic e inca sentimentul
    Au trecut trei ani de atunci, blestem tot trecutul
    Inca il visez cum eram odata afara
    Cum vorbeam la telefon in fiecare seara
    Imi amintesc fiecare detaliu in parte, de fel
    Si ma seaca intrebarea de ce tocmai el?
    N-am reusit sa mi raspund, sa-mi revin
    Nu e cazul, unde e hazul frate ce il sustin
    Uneori cand tac, il aud cum ma striga
    Sincer, l-as urma dar ma instiga.
    Oare cand se va opri ploaia, sa vina soare?
    Uneori, imi aprind tigara, odata cu gandul
    Ca va veni si ziua cand voi rupe foile, trecutul
    Toate zilele in care am plans, si am strigat
    Disperata dupa un semn cum ca am visat
    Blestemata soarta, a lasat suflete plangand
    Nu i-a pasat, i-a luat viata precum un gand
    De ce as zambi in lipsa lui? nu am motive
    Nu sunt suficiente sa scot amarul din mine
    Cum as putea uita privirea lui pura, rece
    Trupul lui cazut pe un asfalt dur ... de ce
    De ce tocmai el, de ce in floarea vietii
    A fost nevoit sa dea cu pace sortii mortii
    Nici de as putea, n-as uita acest capitol
    Despartirile nu se uita nici cand pici la sol
    Dar eu am ratat momentul sa-i spun pa
    Si vezi tu copile, e degeaba piesa asta
    Privind in trecut, nu vad decat suferinta
    Nu e nimic altceva, am ramas doar cu vointa
    Vointa sa pot trece peste, sa merg mai departe
    Sa stiu ca nu l-am dezamagit prin atatea fapte
    E prima oara cand expun motivul adevarat
    Pentru care inca sunt aici, nu am plecat
    E secventa ce ma rupe zi de zi, fara incetare
    Faptul ca am vazut moartea cu ochii mei .. ma doare.
    "Bebbe - Cartea vietii"

    RăspundețiȘtergere
  3. I'm sitting here praying that you weren't just saying
    Leaving tomorrow was what you had planned
    No point in pretending, I know that it's ending
    I just want to know where the ending began.
    Where did I go wrong to make it like this
    No warmth in your body, no touch in your Kiss
    Holding you now, hurts more than it should
    If I let you go, girl, you'll be gone for good

    I thought you had saved me, the love that you gave me
    The sweetest loving in all of the land
    But you've taken my heart, and you've torn it apart
    And its crumbled to dust in the palm of your hand


    Where did I go wrong.......

    There's nothin' worth sayin', I know you're not staying
    Might as well face it, it's out of my hand
    No point in pretending, I know that it's ending
    I just want to know where the ending began

    Where dïd I go wrong...
    "UB40 - Where did i go wrong"

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.