12 februarie 2010

Daruim din: MILA.

2 comentarii:

  1. Simplificam cuvantul: MILA sa putem intelege mai bine semnificatia.

    * DARUIND VEI DOBANDI.

    Mila este un sentiment. Sentimentul poate fi profund sau mascat, existamd mai multe directii in acest sens, gandind ca "mila cuiva" - poate fi doar o forma de distorsionare si o imagine pozitiva creeata special in jur pentru a putea fi folosita dupa aceea ca o virtute.
    De foarte multe ori am vazut in jurul nostru persoane care " daruiesc" mila la kg.
    Este o risipa dar si o sursa inepuizabila - aici ne punem foarte multe semne de intrebare.
    Pey......daca mila se imparte aparent "gratis" si fara masura asa ca la piata, nu ne intrebam oare de unde? cat? de ce? pentru ce? de la cine?

    Ufff....am obosit doar gandindu-ma, ca masura este prea mare pentru a o percepe corect, iar impartitorul de mila este o sursa.
    Sa presupune ca am "primit" mila. BUN! Dar cu ce pret am platit-o, ce pret ne asteapta sa-l platim pentru acest gest? Cate datorii ne asteapta sa le platim, numai pentru a cantarii cat un gram de mila primita, la prima vedere desigur. Cate capete plecate, cate jigniri, cate vorbe grele, cate fapte murdare, cate minciuni, cata degradare umana pentru acest "dar"???

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta fiecare dintre noi a primit acest "dar" - MILA.
    Acest semntiment aparent lacrimogen - si cati dintre noi am trait impovarati de resplata gestului?? Cat de inutili si degradant ne-am simtit atunci cand ni s-a reporosat acest lucru, si ne-a fost amintit ca " daca nu imi era mila si nu te ajutam.....".
    Mda, corect spui asa derutat de afirmatie, umil accepti reprosul fara a lua in consideratie alte aspecte. Dar totusi amintirea acelor cuvinte "" daca nu imi era mila si nu te ajutam.....", nu iti face rau? Nu te face sa gandesti ca daca vei accepta "darul primit" vei fi ca o sluga toata viata, cerand mai departe alta si alta "mila"?
    Mai oameni buni, daca tot ne consideram mai superiori si milostivi decat altii, de ce Doamne iarta-ma, nu daruim fara a impovara sau cere supunere????????

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.